آقازاده, هاشم, خانلری, امیر, اکبرپور, هاله. (1394). بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان. , 7(4), 761-782. doi: 10.22059/jibm.2015.52325
هاشم آقازاده; امیر خانلری; هاله اکبرپور. "بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان". , 7, 4, 1394, 761-782. doi: 10.22059/jibm.2015.52325
آقازاده, هاشم, خانلری, امیر, اکبرپور, هاله. (1394). 'بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان', , 7(4), pp. 761-782. doi: 10.22059/jibm.2015.52325
آقازاده, هاشم, خانلری, امیر, اکبرپور, هاله. بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان. , 1394; 7(4): 761-782. doi: 10.22059/jibm.2015.52325


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب