سید جوادین, سیدرضا, فیاضی, مرجان, بلوچی, حسین. (1394). بررسی تأثیر سرمایۀ روان‌شناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه با میانجی‌گری تعهد سازمانی. , 7(2), 277-302. doi: 10.22059/jipa.2015.52326
سیدرضا سید جوادین; مرجان فیاضی; حسین بلوچی. "بررسی تأثیر سرمایۀ روان‌شناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه با میانجی‌گری تعهد سازمانی". , 7, 2, 1394, 277-302. doi: 10.22059/jipa.2015.52326
سید جوادین, سیدرضا, فیاضی, مرجان, بلوچی, حسین. (1394). 'بررسی تأثیر سرمایۀ روان‌شناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه با میانجی‌گری تعهد سازمانی', , 7(2), pp. 277-302. doi: 10.22059/jipa.2015.52326
سید جوادین, سیدرضا, فیاضی, مرجان, بلوچی, حسین. بررسی تأثیر سرمایۀ روان‌شناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه با میانجی‌گری تعهد سازمانی. , 1394; 7(2): 277-302. doi: 10.22059/jipa.2015.52326


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب