مبینی دهکردی, علی, رضوانی, مهران, داوری, علی, فروزان, فاطمه. (1393). مدل کسب‌‌‌وکار نوآورانة B2C برای شرکت‌های پخش (مطالعة موردی: شرکت گلرنگ‌پخش). , 7(3), 569-588. doi: 10.22059/jed.2014.52508
علی مبینی دهکردی; مهران رضوانی; علی داوری; فاطمه فروزان. "مدل کسب‌‌‌وکار نوآورانة B2C برای شرکت‌های پخش (مطالعة موردی: شرکت گلرنگ‌پخش)". , 7, 3, 1393, 569-588. doi: 10.22059/jed.2014.52508
مبینی دهکردی, علی, رضوانی, مهران, داوری, علی, فروزان, فاطمه. (1393). 'مدل کسب‌‌‌وکار نوآورانة B2C برای شرکت‌های پخش (مطالعة موردی: شرکت گلرنگ‌پخش)', , 7(3), pp. 569-588. doi: 10.22059/jed.2014.52508
مبینی دهکردی, علی, رضوانی, مهران, داوری, علی, فروزان, فاطمه. مدل کسب‌‌‌وکار نوآورانة B2C برای شرکت‌های پخش (مطالعة موردی: شرکت گلرنگ‌پخش). , 1393; 7(3): 569-588. doi: 10.22059/jed.2014.52508


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب