. (1391). تاثیر آموزش مستقیم بر یادگیری مفاهیم ریاضی در کودکان مبتلا به اختلال ریاضی. , 3(1), 41-58. doi: 10.22059/japr.2012.52542
. "تاثیر آموزش مستقیم بر یادگیری مفاهیم ریاضی در کودکان مبتلا به اختلال ریاضی". , 3, 1, 1391, 41-58. doi: 10.22059/japr.2012.52542
. (1391). 'تاثیر آموزش مستقیم بر یادگیری مفاهیم ریاضی در کودکان مبتلا به اختلال ریاضی', , 3(1), pp. 41-58. doi: 10.22059/japr.2012.52542
. تاثیر آموزش مستقیم بر یادگیری مفاهیم ریاضی در کودکان مبتلا به اختلال ریاضی. , 1391; 3(1): 41-58. doi: 10.22059/japr.2012.52542


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب