سهلی, فرزانه, اسمعیلی گیوی, محمدرضا. (1393). قابلیت‌های برندسازی مراکز خدمات اطلاعاتی و دانشی با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد. , 48(2), 201-241. doi: 10.22059/jlib.2014.53026
فرزانه سهلی; محمدرضا اسمعیلی گیوی. "قابلیت‌های برندسازی مراکز خدمات اطلاعاتی و دانشی با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد". , 48, 2, 1393, 201-241. doi: 10.22059/jlib.2014.53026
سهلی, فرزانه, اسمعیلی گیوی, محمدرضا. (1393). 'قابلیت‌های برندسازی مراکز خدمات اطلاعاتی و دانشی با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد', , 48(2), pp. 201-241. doi: 10.22059/jlib.2014.53026
سهلی, فرزانه, اسمعیلی گیوی, محمدرضا. قابلیت‌های برندسازی مراکز خدمات اطلاعاتی و دانشی با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد. , 1393; 48(2): 201-241. doi: 10.22059/jlib.2014.53026


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب