نرگسیان, عباس, دیندار, یاشار, طهماسبی آقبلاغی, داریوش. (1394). مطالعه تاثیر ابزارهای مدرن بازاریابی سیاسی بر مشارکت سیاسی، اعتماد عمومی و انسجام ملی (مطالعۀ شهروندان منطقه 6 شهر تهران). , 13(4), 995-1017. doi: 10.22059/jomc.2016.55425
عباس نرگسیان; یاشار دیندار; داریوش طهماسبی آقبلاغی. "مطالعه تاثیر ابزارهای مدرن بازاریابی سیاسی بر مشارکت سیاسی، اعتماد عمومی و انسجام ملی (مطالعۀ شهروندان منطقه 6 شهر تهران)". , 13, 4, 1394, 995-1017. doi: 10.22059/jomc.2016.55425
نرگسیان, عباس, دیندار, یاشار, طهماسبی آقبلاغی, داریوش. (1394). 'مطالعه تاثیر ابزارهای مدرن بازاریابی سیاسی بر مشارکت سیاسی، اعتماد عمومی و انسجام ملی (مطالعۀ شهروندان منطقه 6 شهر تهران)', , 13(4), pp. 995-1017. doi: 10.22059/jomc.2016.55425
نرگسیان, عباس, دیندار, یاشار, طهماسبی آقبلاغی, داریوش. مطالعه تاثیر ابزارهای مدرن بازاریابی سیاسی بر مشارکت سیاسی، اعتماد عمومی و انسجام ملی (مطالعۀ شهروندان منطقه 6 شهر تهران). , 1394; 13(4): 995-1017. doi: 10.22059/jomc.2016.55425


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب