حسینی, مجید, بیدالله خانی, آرش. (1394). برندسازی و بازاریابی سیاسی؛ الگویی جدید برای توسعۀ ارتباطات سیاسی مشارکتی. , 45(4), 915-936. doi: 10.22059/jpq.2015.55951
مجید حسینی; آرش بیدالله خانی. "برندسازی و بازاریابی سیاسی؛ الگویی جدید برای توسعۀ ارتباطات سیاسی مشارکتی". , 45, 4, 1394, 915-936. doi: 10.22059/jpq.2015.55951
حسینی, مجید, بیدالله خانی, آرش. (1394). 'برندسازی و بازاریابی سیاسی؛ الگویی جدید برای توسعۀ ارتباطات سیاسی مشارکتی', , 45(4), pp. 915-936. doi: 10.22059/jpq.2015.55951
حسینی, مجید, بیدالله خانی, آرش. برندسازی و بازاریابی سیاسی؛ الگویی جدید برای توسعۀ ارتباطات سیاسی مشارکتی. , 1394; 45(4): 915-936. doi: 10.22059/jpq.2015.55951


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب