مانیان, امیر, رونقی, محمد حسین. (1394). ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب. , 7(4), 901-920. doi: 10.22059/jibm.2015.57097
امیر مانیان; محمد حسین رونقی. "ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب". , 7, 4, 1394, 901-920. doi: 10.22059/jibm.2015.57097
مانیان, امیر, رونقی, محمد حسین. (1394). 'ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب', , 7(4), pp. 901-920. doi: 10.22059/jibm.2015.57097
مانیان, امیر, رونقی, محمد حسین. ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب. , 1394; 7(4): 901-920. doi: 10.22059/jibm.2015.57097


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب