حقیقی, محمد, کرمی, مسعود, حمیدی کولایی, آرزو, ملکی, محمد مهدی. (1395). بررسی رابطۀ ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی. , 8(2), 301-316. doi: 10.22059/jibm.2016.58693
محمد حقیقی; مسعود کرمی; آرزو حمیدی کولایی; محمد مهدی ملکی. "بررسی رابطۀ ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی". , 8, 2, 1395, 301-316. doi: 10.22059/jibm.2016.58693
حقیقی, محمد, کرمی, مسعود, حمیدی کولایی, آرزو, ملکی, محمد مهدی. (1395). 'بررسی رابطۀ ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی', , 8(2), pp. 301-316. doi: 10.22059/jibm.2016.58693
حقیقی, محمد, کرمی, مسعود, حمیدی کولایی, آرزو, ملکی, محمد مهدی. بررسی رابطۀ ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی. , 1395; 8(2): 301-316. doi: 10.22059/jibm.2016.58693


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب