طالقانی, محمد, مهدی زاده, مهران. (1395). بررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیت‏های بازاریابی و عملکرد شرکت‎ها. , 8(2), 355-374. doi: 10.22059/jibm.2016.58696
محمد طالقانی; مهران مهدی زاده. "بررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیت‏های بازاریابی و عملکرد شرکت‎ها". , 8, 2, 1395, 355-374. doi: 10.22059/jibm.2016.58696
طالقانی, محمد, مهدی زاده, مهران. (1395). 'بررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیت‏های بازاریابی و عملکرد شرکت‎ها', , 8(2), pp. 355-374. doi: 10.22059/jibm.2016.58696
طالقانی, محمد, مهدی زاده, مهران. بررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیت‏های بازاریابی و عملکرد شرکت‎ها. , 1395; 8(2): 355-374. doi: 10.22059/jibm.2016.58696


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب