کردلو, حسین, تیموری, آتوسا, حسنی زاده, بهادر. (1395). پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان. , 8(4), 605-618. doi: 10.22059/jsm.2016.59544
حسین کردلو; آتوسا تیموری; بهادر حسنی زاده. "پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان". , 8, 4, 1395, 605-618. doi: 10.22059/jsm.2016.59544
کردلو, حسین, تیموری, آتوسا, حسنی زاده, بهادر. (1395). 'پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان', , 8(4), pp. 605-618. doi: 10.22059/jsm.2016.59544
کردلو, حسین, تیموری, آتوسا, حسنی زاده, بهادر. پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان. , 1395; 8(4): 605-618. doi: 10.22059/jsm.2016.59544


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب