ضیاء, بابک, طوطی فر طهران پور, محمدمهدی. (1395). بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی. , 8(4), 619-635. doi: 10.22059/jsm.2016.59785
بابک ضیاء; محمدمهدی طوطی فر طهران پور. "بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی". , 8, 4, 1395, 619-635. doi: 10.22059/jsm.2016.59785
ضیاء, بابک, طوطی فر طهران پور, محمدمهدی. (1395). 'بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی', , 8(4), pp. 619-635. doi: 10.22059/jsm.2016.59785
ضیاء, بابک, طوطی فر طهران پور, محمدمهدی. بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی. , 1395; 8(4): 619-635. doi: 10.22059/jsm.2016.59785


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب