آقازاده, هاشم, آقامیری حسین آبادی, احسان, شهرامی, فرینام. (1395). بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی. , 8(4), 699-720. doi: 10.22059/jibm.2017.61296
هاشم آقازاده; احسان آقامیری حسین آبادی; فرینام شهرامی. "بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی". , 8, 4, 1395, 699-720. doi: 10.22059/jibm.2017.61296
آقازاده, هاشم, آقامیری حسین آبادی, احسان, شهرامی, فرینام. (1395). 'بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی', , 8(4), pp. 699-720. doi: 10.22059/jibm.2017.61296
آقازاده, هاشم, آقامیری حسین آبادی, احسان, شهرامی, فرینام. بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی. , 1395; 8(4): 699-720. doi: 10.22059/jibm.2017.61296


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب