- زارﻋﻲ، پرویز؛ عنبریان، مهرداد؛ صادقی مهر، محسن؛ فرهپور، نادر (1388).«شناسایی استراتژی کنترل تعادل، در اجرای بالانس روی پارلل»، پژوهش در علوم ورزشی، ش 23، ص 40-25.
- پورآذر، مهدی؛ حمایتطلب، رسول؛ عرب عامری، الهه. (1393). «مقایسۀ تواتر بازخورد خودکنترلی و آزمونگر کنترلی بر یادگیری یک مهارت پرتابی در کودکان مبتلابه فلج مغزی»، نشریۀ رشد و یادگیری حرکتی، دورۀ6، ش 3، ص292-271.
- شمس، امیر؛ اصلانخانی، محمدعلی؛ عبدلی، بهروز؛ عشایری، حسن؛ نمازیزاده، مهدی (1393).«تأثیر دستکاری سیستمهای بینایی، حسی عمقی و دهلیزی بر کنترل پاسچر پسران 16 – 4 سال»، مجلۀ دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دورۀ 16، ش 3، ص 23- 22.
- شمس، آتنا؛ طاهری؛ حمیدرضا؛ نیکخواه، کریم (1393). «تأثیر هشت هفته برنامۀ تمرینی منتخب همراه با دستورالعملهای توجهی بر سرعت راه رفتن بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس»، مجلۀ علوم پزشکی مشهد، دورۀ 57، ش 9، ص 975-969.
- شهابی کاسب، محمدرضا؛ نمازیزاده، مهدی؛ واعظ موسوی، محمدکاظم (1391). «تأثیر شرایط تمرینی مختلف (تعامل سازماندهی و توزیعپذیری تمرین)، ویژگیهای فردی و سطح دشواری تکلیف بر تعیین مقدار تمرین (تکرار، گذشت زمان) برای اکتساب مهارت حرکتی ظریف»، دوفصلنامۀ پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، سال دوم دهم پیاپی، ش3، ص 54-36.
- عبدالشاهی، مریم؛ فرخی، احمد؛ کاظمنژاد، انوشیروان (١٣٨۵). «اثر تداخل ضمنی در یادگیری مهارتهای یکسان و متفاوت بدمینتون»، فصلنامۀ المپیک، ش 1، ص 18-7.
- صباغی، ایوب؛ بهپور، ناصر؛ حیرانی، علی (1393). «اثر تداخل زمینهای و نوع ارائة بازخورد (خودکنترلی و جفتشده) بر مراحل مختلف یادگیری مؤلفة پارامتر در کودکان»، نشریۀ رشد و یادگیری حرکتی، دورۀ 6، ش1، ص 56-37.
- محمدی، حمید (1391). تأثیر تمرینات در آب روی برخی اختلالات حرکتی بیماران مرد اماس مبتلا به آتاکسیک، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه شهید چمران اهواز، ص 37-15.
- نصری، لاله؛ بهرام، عباس؛ حمایتطلب، رسول (1393). «تأثیر کاهش فراوانی نسبی بازخورد و نوع تمرین بر یادگیری برنامۀ حرکتی تعمیمیافته در یک تکلیف زمانبندی متوالی»، پژوهشنامۀ مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، دورۀ 20، ش 10، ص 22-15.
- واثقنیا، اشرف؛ ابراهیمی تکامجانی، اسماعیل؛ صرافزاده، جواد (1387). مقایسۀ تأثیر ارتفاع پاشنه بر روی شاخصهای حفظ تعادل»، مجلۀ علوم پزشکی رازی، ج 15، ص 198-187.
- یزدانی، مهدی؛ حمایتطلب، رسول؛ شیخ، محمود؛ اعتمادیفر، مسعود (1392). «تأثیر یک دورۀ تمرین در آب بر تعادل بیماران مبتلابه مولتیپل اسکلروزیس»، پژوهش در علوم توانبخشی، ص 152-143.
- Akizuki, K., & Ohashi, Y. (2013). "Changes in Practice Schedule and Functional Task Difficulty: a Study Using the Probe Reaction Time Technique". Journal of physical therapy science, 25(7),pp: 827.
- . Burton, A. W. and Davis, W.E. (1992). "Assessing balance in adapted physical education: fundamental concepts and applications". Adapted physical activity quarterly (APAQ). 9(1). PP:14-46.
- Blank, T., Nijholt, I., & Spiess, J. (2004)." Molecular determinants mediating effects of acute stress on hippocampus-dependent synaptic plasticity and learning". Molecular neurobiology, 29(2), pp:131-138.
- Cameron, M. H., & Lord, S. (2010). "Postural control in multiple sclerosis: implications for fall prevention" Current neurology and neuroscience reports, 10(5), pp:407-412.
- . DeBolt, L. S., & McCubbin, J. A. (2004). "The effects of home-based resistance exercise on balance, power, and mobility in adults with multiple sclerosis". Archives of physical medicine and rehabilitation, 85(2),pp: 290-297.
- Del Rey, P., & Shewokis, P. (1993). "Appropriate summary KR for learning timing tasks under conditions of high and low contextual interference". Acta Psychologica, 83,pp: 1–12.
- De Souza, L. H. (1984)." A different approach to physiotherapy for multiple sclerosis patients". Physiotherapy, 70(11), 429-432.,
- Domingo, A., & Ferris, D. P. (2009). "Effects of physical guidance on short-term learning of walking on a narrow beam". Gait & posture, 30(4),pp: 464-468.
- Frzovic, D., M.E. Morris, & L. Vowels. (2000). "Clinical tests of standing balance: performance of persons with multiple sclerosis". Arch Phys Med Rehabil, 81(2),pp: 215-221..
- Longo, D., Fauci, A., Kasper, D., & Hauser, S. (2011). "Harrison's Principles of Internal Medicine 18th edition". McGraw-Hill Professional.
- Guadagnoli, M.A., P. Morin, and A. Dubrowski, "The application of the challenge point framework in medical education". Medical Education, 2012 46: pp. 447-453.
- Guadagnoli, M., Morin, M. P., & Dubrowski, A. (2012). "The application of the challenge point framework in medical education". Medical education, 46(5), pp:447-453.
- Gutierrez, G., Chow, J., Tillman, M., McCocy, s., castellano, v., & white, l. (2005)." resistance training improve gait kinematice in persons with multiple sclerosis".larch Phys Med Rehabil, 86, pp:1824-1829.
- Guadagnoli, M., & Aylsworth, B. (2013). "Efficiency in Transfer from the Anchored to Standard Golf Putter". International Journal of Sports Science and Coaching, 8(4),pp: 755-768.
- Guadagnoli, M. A., & Bertram, C. P. (2015)." Optimizing Practice for Performance Under Pressure". IJGS, 3(2).pp:32-45
- Guadagnoli, M., & Lindquist, K. (2007). "Challenge point framework and efficient learning of golf." International Journal of Sports Science and Coaching, 2(Supplement 1),pp: 185-197.
- Han, D. W., & Shea, C. H. (2008)." Auditory model: Effects on learning under blocked and random practice schedules". Research quarterly for exercise and sport, 79(4),pp: 476-486.
- Han, L., & Rong, J. (2013, August)." Research of the Contextual Interference and Augmented Feedback on Golf Putting Skills". In 2013 International Workshop on Computer Science in Sports. Atlantis Press.
- Heinrichs, S. C. (2003)." Modulation of social learning in rats by brain corticotropin-releasing factor". Brain research, 994(1),pp: 107-114.
- . Jones, LL. French,KE.(2007)." Effects of contextual interference on a acquisition and retention of three Volleyball skills" Perceptual motor skills. 105,pp: 883-.892
- Hitchcock, E. R., & Mcallister Byun, T. (2015)." Enhancing generalisation in biofeedback intervention using the challenge point framework: A case study". Clinical linguistics & phonetics, 29(1),pp: 59-75.
- Krause, D., Brüne, A., Fritz, S., Kramer, P., Meisterjahn, P., Schneider, M., & Sperber, A. (2014)"LEARNING OF A GOLF PUTTING TASK WITH VARYING CONTEXTUAL INTERFERENCE LEVELS INDUCED BY FEEDBACK SCHEDULE IN NOVICES AND EXPERTS" 1. Perceptual & Motor Skills, 118(2), pp:384-399.
- Onla-or, S. P., & Winstein, C. J. (2008)"Determining the optimal challenge point for motor skill learning in adults with moderately severe Parkinson's disease" Neurorehabilitation and neural repair. The American Society of Neurorehabilitation.pp385-395
- . Lucchinetti, C., Bruck, W., Parisi, J., Scheithauer, B., Rodriguez, M., & Lassman, H. (2000)" Heterogeneity of multiple sclerosis lesions: implications for the pathogenesis of demyelination" Annals of neurology, 47(6),pp: 707-717.
- Pollock, C. L., Boyd, L. A., Hunt, M. A., & Garland, S. J. (2014)." Use of the challenge point framework to guide motor learning of stepping reactions for improved balance control in people with stroke: a case series". Physical therapy, 94(4),pp: 562-570.
- Prasad, K. N., Mishra, A. M., Gupta, D., Husain, N., Husain, M., & Gupta, R. K. (2006)" Analysis of microbial etiology and mortality in patients with brain abscess" Journal of Infection, 53(4), pp:221-227.
- Porosińska, A., Pierzchała, K., Mentel, M., & Karpe, J. (2010)" Evaluation of postural balance control in patients with multiple sclerosis–effect of different sensory conditions and arithmetic task execution. A pilot study" Neurologia i neurochirurgia polska, 44(1), pp:35-42.
- Soyuer, F., Mirza, M., & Erkorkmaz, Ü. (2006)" Balance performance in three forms of multiple sclerosis" Neurological research, 28(5), 555-562.
- Salavati, M., Negahban, H., Mazaheri, M., Soleimanifar, M., Hadadi, M., Sefiddashti, L.,... & Feizi, A. (2012)"The Persian version of the Berg Balance Scale: inter and intra-rater reliability and construct validity in elderly adults" Disability and rehabilitation, 34(20),pp: 1695-1698.
- . Sanli, E. A., & Lee, T. D. (2015)" Nominal and functional task difficulty in skill acquisition: Effects on performance in two tests of transfer" Human movement science, 41, pp:218-229.
- . Silkwood-Sherer, D., & Warmbier, H. (2007)." Effects of hippotherapy on postural stability, in persons with multiple sclerosis: a pilot study". Journal of Neurologic Physical Therapy, 31(2), 77-84.
- Wu, W. F., Young, D. E., Schandler, S. L., Meir, G., Judy, R. L., Perez, J., & Cohen, M. J. (2011)"Contextual interference and augmented feedback: is there an additive effect for motor learning?" Human movement science, 30(6), pp:1092-1101
|