حقیقی, محمد, روشندل اربطانی, طاهر, روستا, احمد, صالحی, علی. (1396). ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری. , 9(1), 63-82. doi: 10.22059/jibm.2017.62318
محمد حقیقی; طاهر روشندل اربطانی; احمد روستا; علی صالحی. "ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری". , 9, 1, 1396, 63-82. doi: 10.22059/jibm.2017.62318
حقیقی, محمد, روشندل اربطانی, طاهر, روستا, احمد, صالحی, علی. (1396). 'ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری', , 9(1), pp. 63-82. doi: 10.22059/jibm.2017.62318
حقیقی, محمد, روشندل اربطانی, طاهر, روستا, احمد, صالحی, علی. ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری. , 1396; 9(1): 63-82. doi: 10.22059/jibm.2017.62318


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب