مرسلی توحیدی, فاطمه, دادور, ابوالقاسم. (1396). تبیین نسبت «بافت محورانه» میان زیبایی‌شناسی و اخلاق در گرافیک تجاری. , 22(3), 37-46. doi: 10.22059/jfava.2017.63166
فاطمه مرسلی توحیدی; ابوالقاسم دادور. "تبیین نسبت «بافت محورانه» میان زیبایی‌شناسی و اخلاق در گرافیک تجاری". , 22, 3, 1396, 37-46. doi: 10.22059/jfava.2017.63166
مرسلی توحیدی, فاطمه, دادور, ابوالقاسم. (1396). 'تبیین نسبت «بافت محورانه» میان زیبایی‌شناسی و اخلاق در گرافیک تجاری', , 22(3), pp. 37-46. doi: 10.22059/jfava.2017.63166
مرسلی توحیدی, فاطمه, دادور, ابوالقاسم. تبیین نسبت «بافت محورانه» میان زیبایی‌شناسی و اخلاق در گرافیک تجاری. , 1396; 22(3): 37-46. doi: 10.22059/jfava.2017.63166


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب