خسروی, رباب, رفیعی, سیده آرزو. (1396). درآمدی بر آسیب شناسی تدریس فرهنگ در ایران: بررسی رابطۀ بین فرهنگ زدایی و هوش هیجانی در بین زبان آموزان انگلیسی. , 7(1), 79-98. doi: 10.22059/jflr.2017.234816.342
رباب خسروی; سیده آرزو رفیعی. "درآمدی بر آسیب شناسی تدریس فرهنگ در ایران: بررسی رابطۀ بین فرهنگ زدایی و هوش هیجانی در بین زبان آموزان انگلیسی". , 7, 1, 1396, 79-98. doi: 10.22059/jflr.2017.234816.342
خسروی, رباب, رفیعی, سیده آرزو. (1396). 'درآمدی بر آسیب شناسی تدریس فرهنگ در ایران: بررسی رابطۀ بین فرهنگ زدایی و هوش هیجانی در بین زبان آموزان انگلیسی', , 7(1), pp. 79-98. doi: 10.22059/jflr.2017.234816.342
خسروی, رباب, رفیعی, سیده آرزو. درآمدی بر آسیب شناسی تدریس فرهنگ در ایران: بررسی رابطۀ بین فرهنگ زدایی و هوش هیجانی در بین زبان آموزان انگلیسی. , 1396; 7(1): 79-98. doi: 10.22059/jflr.2017.234816.342


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب