بیرامی ایگدر, جمال الدین, اکبری یزدی, حسین. (1396). تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس. , 9(3), 429-440. doi: 10.22059/jsm.2017.64714
جمال الدین بیرامی ایگدر; حسین اکبری یزدی. "تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس". , 9, 3, 1396, 429-440. doi: 10.22059/jsm.2017.64714
بیرامی ایگدر, جمال الدین, اکبری یزدی, حسین. (1396). 'تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس', , 9(3), pp. 429-440. doi: 10.22059/jsm.2017.64714
بیرامی ایگدر, جمال الدین, اکبری یزدی, حسین. تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس. , 1396; 9(3): 429-440. doi: 10.22059/jsm.2017.64714


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب