خوشبختی, جعفر, مودی, داود. (1396). بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی. , 9(3), 459-470. doi: 10.22059/jsm.2017.64715
جعفر خوشبختی; داود مودی. "بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی". , 9, 3, 1396, 459-470. doi: 10.22059/jsm.2017.64715
خوشبختی, جعفر, مودی, داود. (1396). 'بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی', , 9(3), pp. 459-470. doi: 10.22059/jsm.2017.64715
خوشبختی, جعفر, مودی, داود. بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی. , 1396; 9(3): 459-470. doi: 10.22059/jsm.2017.64715


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب