میرزایی, جواد, حسینی, سیدعماد. (1396). تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی. , 9(3), 549-564. doi: 10.22059/jsm.2017.64749
جواد میرزایی; سیدعماد حسینی. "تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی". , 9, 3, 1396, 549-564. doi: 10.22059/jsm.2017.64749
میرزایی, جواد, حسینی, سیدعماد. (1396). 'تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی', , 9(3), pp. 549-564. doi: 10.22059/jsm.2017.64749
میرزایی, جواد, حسینی, سیدعماد. تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی. , 1396; 9(3): 549-564. doi: 10.22059/jsm.2017.64749


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب