اسدی, شکوفه, محمدی, مصطفی. (1397). بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری. , 5(1), 83-99. doi: 10.22059/jut.2018.232364.305
شکوفه اسدی; مصطفی محمدی. "بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری". , 5, 1, 1397, 83-99. doi: 10.22059/jut.2018.232364.305
اسدی, شکوفه, محمدی, مصطفی. (1397). 'بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری', , 5(1), pp. 83-99. doi: 10.22059/jut.2018.232364.305
اسدی, شکوفه, محمدی, مصطفی. بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری. , 1397; 5(1): 83-99. doi: 10.22059/jut.2018.232364.305


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب