محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه. (1397). بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری. , 5(1), 83-99. doi: 10.22059/jut.2018.232364.305
مصطفی محمدی; شکوفه اسدی. "بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری". , 5, 1, 1397, 83-99. doi: 10.22059/jut.2018.232364.305
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه. (1397). 'بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری', , 5(1), pp. 83-99. doi: 10.22059/jut.2018.232364.305
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه. بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری. , 1397; 5(1): 83-99. doi: 10.22059/jut.2018.232364.305


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.