رهبرنیا, زهرا, مصدری, فاطمه. (1394). تأثیر رسانه‌های نوین بر تعاملی شدن هنر جدید با رویکردی به نظریه هنر در عصر بازتولیدپذیری مکانیکی. , 10(2), -.
زهرا رهبرنیا; فاطمه مصدری. "تأثیر رسانه‌های نوین بر تعاملی شدن هنر جدید با رویکردی به نظریه هنر در عصر بازتولیدپذیری مکانیکی". , 10, 2, 1394, -.
رهبرنیا, زهرا, مصدری, فاطمه. (1394). 'تأثیر رسانه‌های نوین بر تعاملی شدن هنر جدید با رویکردی به نظریه هنر در عصر بازتولیدپذیری مکانیکی', , 10(2), pp. -.
رهبرنیا, زهرا, مصدری, فاطمه. تأثیر رسانه‌های نوین بر تعاملی شدن هنر جدید با رویکردی به نظریه هنر در عصر بازتولیدپذیری مکانیکی. , 1394; 10(2): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب