رشیدی, احتشام, حسنقلی پور, طهمورث. (1393). مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه‌ کشور. , 9(2), -.
احتشام رشیدی; طهمورث حسنقلی پور. "مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه‌ کشور". , 9, 2, 1393, -.
رشیدی, احتشام, حسنقلی پور, طهمورث. (1393). 'مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه‌ کشور', , 9(2), pp. -.
رشیدی, احتشام, حسنقلی پور, طهمورث. مطالعه عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه‌ کشور. , 1393; 9(2): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب