محمدیان, محمود, پرهیزکار, محمد مهدی, درگی, غلامرضا. (1389). شناسایی و اولویت‏بندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی. , 5(1), -.
محمود محمدیان; محمد مهدی پرهیزکار; غلامرضا درگی. "شناسایی و اولویت‏بندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی". , 5, 1, 1389, -.
محمدیان, محمود, پرهیزکار, محمد مهدی, درگی, غلامرضا. (1389). 'شناسایی و اولویت‏بندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی', , 5(1), pp. -.
محمدیان, محمود, پرهیزکار, محمد مهدی, درگی, غلامرضا. شناسایی و اولویت‏بندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی. , 1389; 5(1): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب