مشکینی, ابوالفضل, علیپور, سمیه, حاجی زاده, مریم. (1397). ارزیابی تأثیر رسانه‌های مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکه‌های مجازی. , 5(2), 53-69. doi: 10.22059/jut.2018.237603.351
ابوالفضل مشکینی; سمیه علیپور; مریم حاجی زاده. "ارزیابی تأثیر رسانه‌های مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکه‌های مجازی". , 5, 2, 1397, 53-69. doi: 10.22059/jut.2018.237603.351
مشکینی, ابوالفضل, علیپور, سمیه, حاجی زاده, مریم. (1397). 'ارزیابی تأثیر رسانه‌های مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکه‌های مجازی', , 5(2), pp. 53-69. doi: 10.22059/jut.2018.237603.351
مشکینی, ابوالفضل, علیپور, سمیه, حاجی زاده, مریم. ارزیابی تأثیر رسانه‌های مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکه‌های مجازی. , 1397; 5(2): 53-69. doi: 10.22059/jut.2018.237603.351


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب