خادمی گراشی, مهدی, گرجی, نجمه, فتحی, هانیه. (1397). تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و‎ گرایش انگیزشی. , 10(4), 743-760. doi: 10.22059/jibm.2018.251350.2937
مهدی خادمی گراشی; نجمه گرجی; هانیه فتحی. "تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و‎ گرایش انگیزشی". , 10, 4, 1397, 743-760. doi: 10.22059/jibm.2018.251350.2937
خادمی گراشی, مهدی, گرجی, نجمه, فتحی, هانیه. (1397). 'تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و‎ گرایش انگیزشی', , 10(4), pp. 743-760. doi: 10.22059/jibm.2018.251350.2937
خادمی گراشی, مهدی, گرجی, نجمه, فتحی, هانیه. تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید؛ تحلیل نقش سردرگمی و‎ گرایش انگیزشی. , 1397; 10(4): 743-760. doi: 10.22059/jibm.2018.251350.2937


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب