خوشبختی, جعفر, مودی, داود, خوشبختی, جعفر. (1397). بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM)در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی. , (), -. doi: 10.22059/jsm.2017.128742.1432
جعفر خوشبختی; داود مودی; جعفر خوشبختی. "بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM)در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی". , , , 1397, -. doi: 10.22059/jsm.2017.128742.1432
خوشبختی, جعفر, مودی, داود, خوشبختی, جعفر. (1397). 'بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM)در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی', , (), pp. -. doi: 10.22059/jsm.2017.128742.1432
خوشبختی, جعفر, مودی, داود, خوشبختی, جعفر. بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM)در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی. , 1397; (): -. doi: 10.22059/jsm.2017.128742.1432


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.