محبت طلب, علی, رضوانی, مهران, ضیاء, بابک. (1397). بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله). , 11(1), 141-160. doi: 10.22059/jed.2018.247242.652425
علی محبت طلب; مهران رضوانی; بابک ضیاء. "بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله)". , 11, 1, 1397, 141-160. doi: 10.22059/jed.2018.247242.652425
محبت طلب, علی, رضوانی, مهران, ضیاء, بابک. (1397). 'بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله)', , 11(1), pp. 141-160. doi: 10.22059/jed.2018.247242.652425
محبت طلب, علی, رضوانی, مهران, ضیاء, بابک. بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله). , 1397; 11(1): 141-160. doi: 10.22059/jed.2018.247242.652425


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب