مطیعی لنگرودی, سید حسن, غلامی, علی, محمدزاده لاریجانی, فاطمه. (1397). شناسایی و طراحی مدل عناصر آمیخته بازاریابی در ارتقای جایگاه گردشگری روستایی با رویکرد آینده‌پژوهی (مورد مطالعه شهرستان بابل). , 9(3), 376-395. doi: 10.22059/jrur.2018.241253.1161
سید حسن مطیعی لنگرودی; علی غلامی; فاطمه محمدزاده لاریجانی. "شناسایی و طراحی مدل عناصر آمیخته بازاریابی در ارتقای جایگاه گردشگری روستایی با رویکرد آینده‌پژوهی (مورد مطالعه شهرستان بابل)". , 9, 3, 1397, 376-395. doi: 10.22059/jrur.2018.241253.1161
مطیعی لنگرودی, سید حسن, غلامی, علی, محمدزاده لاریجانی, فاطمه. (1397). 'شناسایی و طراحی مدل عناصر آمیخته بازاریابی در ارتقای جایگاه گردشگری روستایی با رویکرد آینده‌پژوهی (مورد مطالعه شهرستان بابل)', , 9(3), pp. 376-395. doi: 10.22059/jrur.2018.241253.1161
مطیعی لنگرودی, سید حسن, غلامی, علی, محمدزاده لاریجانی, فاطمه. شناسایی و طراحی مدل عناصر آمیخته بازاریابی در ارتقای جایگاه گردشگری روستایی با رویکرد آینده‌پژوهی (مورد مطالعه شهرستان بابل). , 1397; 9(3): 376-395. doi: 10.22059/jrur.2018.241253.1161


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب