تقی پوریان, محمد جواد, یزدانی, رضا, آقایی فر, محمد زمان. (1397). نقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران. , 5(4), 37-50. doi: 10.22059/jut.2018.241050.380
محمد جواد تقی پوریان; رضا یزدانی; محمد زمان آقایی فر. "نقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران". , 5, 4, 1397, 37-50. doi: 10.22059/jut.2018.241050.380
تقی پوریان, محمد جواد, یزدانی, رضا, آقایی فر, محمد زمان. (1397). 'نقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران', , 5(4), pp. 37-50. doi: 10.22059/jut.2018.241050.380
تقی پوریان, محمد جواد, یزدانی, رضا, آقایی فر, محمد زمان. نقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران. , 1397; 5(4): 37-50. doi: 10.22059/jut.2018.241050.380


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب