رزقی, مریم, شهابیان, پویان, مدیری, آتوسا, احمدیان, رضا. (1397). ارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی. , 5(4), 137-152. doi: 10.22059/jut.2018.258398.485
مریم رزقی; پویان شهابیان; آتوسا مدیری; رضا احمدیان. "ارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی". , 5, 4, 1397, 137-152. doi: 10.22059/jut.2018.258398.485
رزقی, مریم, شهابیان, پویان, مدیری, آتوسا, احمدیان, رضا. (1397). 'ارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی', , 5(4), pp. 137-152. doi: 10.22059/jut.2018.258398.485
رزقی, مریم, شهابیان, پویان, مدیری, آتوسا, احمدیان, رضا. ارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی. , 1397; 5(4): 137-152. doi: 10.22059/jut.2018.258398.485


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب