محمدیان, محمود, دهقانان, حامد, کامرانی, بهنام, گیاهی, یاسمن. (1397). الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده‎بنیاد بازار ایران. , 10(4), 713-742. doi: 10.22059/jibm.2018.252666.2957
محمود محمدیان; حامد دهقانان; بهنام کامرانی; یاسمن گیاهی. "الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده‎بنیاد بازار ایران". , 10, 4, 1397, 713-742. doi: 10.22059/jibm.2018.252666.2957
محمدیان, محمود, دهقانان, حامد, کامرانی, بهنام, گیاهی, یاسمن. (1397). 'الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده‎بنیاد بازار ایران', , 10(4), pp. 713-742. doi: 10.22059/jibm.2018.252666.2957
محمدیان, محمود, دهقانان, حامد, کامرانی, بهنام, گیاهی, یاسمن. الگوی بازاریابی هنرهای تجسمی مدرن و معاصر در بستر نهادی: مطالعه داده‎بنیاد بازار ایران. , 1397; 10(4): 713-742. doi: 10.22059/jibm.2018.252666.2957


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب