قربانیان گزافرودی, محمدصادق, سعیدی راد, فاطمه, خیری, بهرام, علیقلی, منصوره. (1397). بررسی تأثیر فلسفه‎های اخلاقی (آرمان‎گرایی، خودگرایی و مادی‎گرایی) مصرف‎کنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درک‎شده آنها. , 10(4), 905-921. doi: 10.22059/jibm.2018.230806.2562
محمدصادق قربانیان گزافرودی; فاطمه سعیدی راد; بهرام خیری; منصوره علیقلی. "بررسی تأثیر فلسفه‎های اخلاقی (آرمان‎گرایی، خودگرایی و مادی‎گرایی) مصرف‎کنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درک‎شده آنها". , 10, 4, 1397, 905-921. doi: 10.22059/jibm.2018.230806.2562
قربانیان گزافرودی, محمدصادق, سعیدی راد, فاطمه, خیری, بهرام, علیقلی, منصوره. (1397). 'بررسی تأثیر فلسفه‎های اخلاقی (آرمان‎گرایی، خودگرایی و مادی‎گرایی) مصرف‎کنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درک‎شده آنها', , 10(4), pp. 905-921. doi: 10.22059/jibm.2018.230806.2562
قربانیان گزافرودی, محمدصادق, سعیدی راد, فاطمه, خیری, بهرام, علیقلی, منصوره. بررسی تأثیر فلسفه‎های اخلاقی (آرمان‎گرایی، خودگرایی و مادی‎گرایی) مصرف‎کنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درک‎شده آنها. , 1397; 10(4): 905-921. doi: 10.22059/jibm.2018.230806.2562


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب