راوند, حمدا.... (1397). کارکرد دوگانه سوال براساس رویکرد مبتنی بر نظریه تشخیصی طبقه بندی در آزمون خواندن ودرک مفاهیم کنکور منحصرا زبان. , 8(2), 559-584. doi: 10.22059/jflr.2018.248438.439
حمدا... راوند. "کارکرد دوگانه سوال براساس رویکرد مبتنی بر نظریه تشخیصی طبقه بندی در آزمون خواندن ودرک مفاهیم کنکور منحصرا زبان". , 8, 2, 1397, 559-584. doi: 10.22059/jflr.2018.248438.439
راوند, حمدا.... (1397). 'کارکرد دوگانه سوال براساس رویکرد مبتنی بر نظریه تشخیصی طبقه بندی در آزمون خواندن ودرک مفاهیم کنکور منحصرا زبان', , 8(2), pp. 559-584. doi: 10.22059/jflr.2018.248438.439
راوند, حمدا.... کارکرد دوگانه سوال براساس رویکرد مبتنی بر نظریه تشخیصی طبقه بندی در آزمون خواندن ودرک مفاهیم کنکور منحصرا زبان. , 1397; 8(2): 559-584. doi: 10.22059/jflr.2018.248438.439


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب