ناصری, زهرا, نوروزی, علیرضا, فهیم نیا, فاطمه. (1397). بررسی مقایسه‌ای مدل‌های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء. , 52(1), 83-100. doi: 10.22059/jlib.2019.235237.1226
زهرا ناصری; علیرضا نوروزی; فاطمه فهیم نیا. "بررسی مقایسه‌ای مدل‌های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء". , 52, 1, 1397, 83-100. doi: 10.22059/jlib.2019.235237.1226
ناصری, زهرا, نوروزی, علیرضا, فهیم نیا, فاطمه. (1397). 'بررسی مقایسه‌ای مدل‌های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء', , 52(1), pp. 83-100. doi: 10.22059/jlib.2019.235237.1226
ناصری, زهرا, نوروزی, علیرضا, فهیم نیا, فاطمه. بررسی مقایسه‌ای مدل‌های بازاریابی محتوایی از نظر مراحل و فرآیند اجراء. , 1397; 52(1): 83-100. doi: 10.22059/jlib.2019.235237.1226


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب