عالی, صمد, ابراهیمی, عبدالحمید, اصلانپور علمداری, ندا. (1398). مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه. , 11(1), 105-124. doi: 10.22059/jibm.2018.259010.3072
صمد عالی; عبدالحمید ابراهیمی; ندا اصلانپور علمداری. "مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه". , 11, 1, 1398, 105-124. doi: 10.22059/jibm.2018.259010.3072
عالی, صمد, ابراهیمی, عبدالحمید, اصلانپور علمداری, ندا. (1398). 'مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه', , 11(1), pp. 105-124. doi: 10.22059/jibm.2018.259010.3072
عالی, صمد, ابراهیمی, عبدالحمید, اصلانپور علمداری, ندا. مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه. , 1398; 11(1): 105-124. doi: 10.22059/jibm.2018.259010.3072


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب