جلالیان, سید اسحاق. (1397). بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان. , 5(4), 73-86. doi: 10.22059/jut.2019.261360.507
سید اسحاق جلالیان. "بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان". , 5, 4, 1397, 73-86. doi: 10.22059/jut.2019.261360.507
جلالیان, سید اسحاق. (1397). 'بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان', , 5(4), pp. 73-86. doi: 10.22059/jut.2019.261360.507
جلالیان, سید اسحاق. بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان. , 1397; 5(4): 73-86. doi: 10.22059/jut.2019.261360.507


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب