میرزایی, خلیل. (1398). مطالعه رابطه بین مصرف رسانه‌‌‌ای و بیگانگی فرهنگی-اجتماعی در میان جوانان تهرانی. , 25(2), 653-690. doi: 10.22059/jsr.2019.71676
خلیل میرزایی. "مطالعه رابطه بین مصرف رسانه‌‌‌ای و بیگانگی فرهنگی-اجتماعی در میان جوانان تهرانی". , 25, 2, 1398, 653-690. doi: 10.22059/jsr.2019.71676
میرزایی, خلیل. (1398). 'مطالعه رابطه بین مصرف رسانه‌‌‌ای و بیگانگی فرهنگی-اجتماعی در میان جوانان تهرانی', , 25(2), pp. 653-690. doi: 10.22059/jsr.2019.71676
میرزایی, خلیل. مطالعه رابطه بین مصرف رسانه‌‌‌ای و بیگانگی فرهنگی-اجتماعی در میان جوانان تهرانی. , 1398; 25(2): 653-690. doi: 10.22059/jsr.2019.71676


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب