عسگری, ناصر. (1398). طراحی الگوی شایسته‌گزینی و توسعۀ شایستگی‌های مدیران فروش در صنعت پخش. , 11(3), 485-504. doi: 10.22059/jibm.2019.267570.3272
ناصر عسگری. "طراحی الگوی شایسته‌گزینی و توسعۀ شایستگی‌های مدیران فروش در صنعت پخش". , 11, 3, 1398, 485-504. doi: 10.22059/jibm.2019.267570.3272
عسگری, ناصر. (1398). 'طراحی الگوی شایسته‌گزینی و توسعۀ شایستگی‌های مدیران فروش در صنعت پخش', , 11(3), pp. 485-504. doi: 10.22059/jibm.2019.267570.3272
عسگری, ناصر. طراحی الگوی شایسته‌گزینی و توسعۀ شایستگی‌های مدیران فروش در صنعت پخش. , 1398; 11(3): 485-504. doi: 10.22059/jibm.2019.267570.3272


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب