اسدپور, محمدرضا, نیکخواه کیارمش, روح الله, خبیری, محمد. (1398). نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو). , 11(1), 89-106. doi: 10.22059/jsm.2019.231530.1827
محمدرضا اسدپور; روح الله نیکخواه کیارمش; محمد خبیری. "نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو)". , 11, 1, 1398, 89-106. doi: 10.22059/jsm.2019.231530.1827
اسدپور, محمدرضا, نیکخواه کیارمش, روح الله, خبیری, محمد. (1398). 'نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو)', , 11(1), pp. 89-106. doi: 10.22059/jsm.2019.231530.1827
اسدپور, محمدرضا, نیکخواه کیارمش, روح الله, خبیری, محمد. نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو). , 1398; 11(1): 89-106. doi: 10.22059/jsm.2019.231530.1827


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب