شیرزادی, الهام, سایه میری, علی, عسگری, حشمت اله. (1398). بررسی عوامل مؤثر بر تجارت آب مجازی محصول گندم با استفاده از مدل جاذبه. , 50(3), 501-513. doi: 10.22059/ijaedr.2019.260123.668616
الهام شیرزادی; علی سایه میری; حشمت اله عسگری. "بررسی عوامل مؤثر بر تجارت آب مجازی محصول گندم با استفاده از مدل جاذبه". , 50, 3, 1398, 501-513. doi: 10.22059/ijaedr.2019.260123.668616
شیرزادی, الهام, سایه میری, علی, عسگری, حشمت اله. (1398). 'بررسی عوامل مؤثر بر تجارت آب مجازی محصول گندم با استفاده از مدل جاذبه', , 50(3), pp. 501-513. doi: 10.22059/ijaedr.2019.260123.668616
شیرزادی, الهام, سایه میری, علی, عسگری, حشمت اله. بررسی عوامل مؤثر بر تجارت آب مجازی محصول گندم با استفاده از مدل جاذبه. , 1398; 50(3): 501-513. doi: 10.22059/ijaedr.2019.260123.668616


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب