زیتونلی, عبدالحمید, برزگر, صادق. (1398). الگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی. , 6(3), 89-105. doi: 10.22059/jut.2019.282685.666
عبدالحمید زیتونلی; صادق برزگر. "الگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی". , 6, 3, 1398, 89-105. doi: 10.22059/jut.2019.282685.666
زیتونلی, عبدالحمید, برزگر, صادق. (1398). 'الگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی', , 6(3), pp. 89-105. doi: 10.22059/jut.2019.282685.666
زیتونلی, عبدالحمید, برزگر, صادق. الگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی. , 1398; 6(3): 89-105. doi: 10.22059/jut.2019.282685.666


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب