فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. (1398). ارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانه‌شناسی بر نگرش مشتریان به برند. , 24(3), 43-50. doi: 10.22059/jfava.2019.274024.666127
فرزانه فلاحی; بهزاد سلیمانی. "ارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانه‌شناسی بر نگرش مشتریان به برند". , 24, 3, 1398, 43-50. doi: 10.22059/jfava.2019.274024.666127
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. (1398). 'ارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانه‌شناسی بر نگرش مشتریان به برند', , 24(3), pp. 43-50. doi: 10.22059/jfava.2019.274024.666127
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. ارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانه‌شناسی بر نگرش مشتریان به برند. , 1398; 24(3): 43-50. doi: 10.22059/jfava.2019.274024.666127


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب