فرنودیان, پریسا, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه, هاشمیان, کیانوش. (1398). بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی در دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران. , 10(3), 147-159. doi: 10.22059/japr.2019.280340.643257
پریسا فرنودیان; خدیجه ابوالمعالی الحسینی; کیانوش هاشمیان. "بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی در دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران". , 10, 3, 1398, 147-159. doi: 10.22059/japr.2019.280340.643257
فرنودیان, پریسا, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه, هاشمیان, کیانوش. (1398). 'بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی در دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران', , 10(3), pp. 147-159. doi: 10.22059/japr.2019.280340.643257
فرنودیان, پریسا, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه, هاشمیان, کیانوش. بررسی روایی و اعتبار پرسشنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی در دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران. , 1398; 10(3): 147-159. doi: 10.22059/japr.2019.280340.643257


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب