حقیقی, محمد, آقازاده, هاشم, خداداد حسینی, سید حمید, غریبی, معین. (1398). تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران. , 11(4), 742-761. doi: 10.22059/jibm.2019.266973.3265
محمد حقیقی; هاشم آقازاده; سید حمید خداداد حسینی; معین غریبی. "تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران". , 11, 4, 1398, 742-761. doi: 10.22059/jibm.2019.266973.3265
حقیقی, محمد, آقازاده, هاشم, خداداد حسینی, سید حمید, غریبی, معین. (1398). 'تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران', , 11(4), pp. 742-761. doi: 10.22059/jibm.2019.266973.3265
حقیقی, محمد, آقازاده, هاشم, خداداد حسینی, سید حمید, غریبی, معین. تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران. , 1398; 11(4): 742-761. doi: 10.22059/jibm.2019.266973.3265


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب