روشندل اربطانی, طاهر, حسنقلی‌پور یاسوری, طهمورث, عقیلی, سید وحید, جوادی پور, احمد. (1398). ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه. , 11(4), 762-781. doi: 10.22059/jibm.2019.259779.3093
طاهر روشندل اربطانی; طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری; سید وحید عقیلی; احمد جوادی پور. "ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه". , 11, 4, 1398, 762-781. doi: 10.22059/jibm.2019.259779.3093
روشندل اربطانی, طاهر, حسنقلی‌پور یاسوری, طهمورث, عقیلی, سید وحید, جوادی پور, احمد. (1398). 'ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه', , 11(4), pp. 762-781. doi: 10.22059/jibm.2019.259779.3093
روشندل اربطانی, طاهر, حسنقلی‌پور یاسوری, طهمورث, عقیلی, سید وحید, جوادی پور, احمد. ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه. , 1398; 11(4): 762-781. doi: 10.22059/jibm.2019.259779.3093


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب