وشکائی نژاد, سیده صدف, ابراهیم‌پور, مصطفی, دوستار, محمد. (1398). بررسی نقش تعدیل‌کنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی. , 11(4), 919-943. doi: 10.22059/jibm.2019.267678.3277
سیده صدف وشکائی نژاد; مصطفی ابراهیم‌پور; محمد دوستار. "بررسی نقش تعدیل‌کنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی". , 11, 4, 1398, 919-943. doi: 10.22059/jibm.2019.267678.3277
وشکائی نژاد, سیده صدف, ابراهیم‌پور, مصطفی, دوستار, محمد. (1398). 'بررسی نقش تعدیل‌کنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی', , 11(4), pp. 919-943. doi: 10.22059/jibm.2019.267678.3277
وشکائی نژاد, سیده صدف, ابراهیم‌پور, مصطفی, دوستار, محمد. بررسی نقش تعدیل‌کنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی. , 1398; 11(4): 919-943. doi: 10.22059/jibm.2019.267678.3277


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب