یوسفی, محمد, قاضی‌زاده, مصطفی. (1398). بررسی تأثیر شبکه‌های تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های کوچک تا متوسط در بازارهای بین‌المللی با نقش میانجی دانش بازار. , 11(4), 869-894. doi: 10.22059/jibm.2019.270883.3346
محمد یوسفی; مصطفی قاضی‌زاده. "بررسی تأثیر شبکه‌های تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های کوچک تا متوسط در بازارهای بین‌المللی با نقش میانجی دانش بازار". , 11, 4, 1398, 869-894. doi: 10.22059/jibm.2019.270883.3346
یوسفی, محمد, قاضی‌زاده, مصطفی. (1398). 'بررسی تأثیر شبکه‌های تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های کوچک تا متوسط در بازارهای بین‌المللی با نقش میانجی دانش بازار', , 11(4), pp. 869-894. doi: 10.22059/jibm.2019.270883.3346
یوسفی, محمد, قاضی‌زاده, مصطفی. بررسی تأثیر شبکه‌های تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های کوچک تا متوسط در بازارهای بین‌المللی با نقش میانجی دانش بازار. , 1398; 11(4): 869-894. doi: 10.22059/jibm.2019.270883.3346


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب