امیرپناهی, محمد, باقرنژاد, الهه. (1398). بازنمایی کالایی شدن روابط اجتماعی در فیلم های سینمایی. , 26(2), 171-199. doi: 10.22059/jsr.2020.75863
محمد امیرپناهی; الهه باقرنژاد. "بازنمایی کالایی شدن روابط اجتماعی در فیلم های سینمایی". , 26, 2, 1398, 171-199. doi: 10.22059/jsr.2020.75863
امیرپناهی, محمد, باقرنژاد, الهه. (1398). 'بازنمایی کالایی شدن روابط اجتماعی در فیلم های سینمایی', , 26(2), pp. 171-199. doi: 10.22059/jsr.2020.75863
امیرپناهی, محمد, باقرنژاد, الهه. بازنمایی کالایی شدن روابط اجتماعی در فیلم های سینمایی. , 1398; 26(2): 171-199. doi: 10.22059/jsr.2020.75863


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب