جهاندیده تپراقلو, مینا, زارعی, قاسم, عسگر نژاد نوری, باقر. (1399). تأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطه‌ای تجربه به‌یادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری. , 7(1), 129-142. doi: 10.22059/jut.2020.286895.697
مینا جهاندیده تپراقلو; قاسم زارعی; باقر عسگر نژاد نوری. "تأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطه‌ای تجربه به‌یادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری". , 7, 1, 1399, 129-142. doi: 10.22059/jut.2020.286895.697
جهاندیده تپراقلو, مینا, زارعی, قاسم, عسگر نژاد نوری, باقر. (1399). 'تأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطه‌ای تجربه به‌یادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری', , 7(1), pp. 129-142. doi: 10.22059/jut.2020.286895.697
جهاندیده تپراقلو, مینا, زارعی, قاسم, عسگر نژاد نوری, باقر. تأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطه‌ای تجربه به‌یادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری. , 1399; 7(1): 129-142. doi: 10.22059/jut.2020.286895.697


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب